Σχεδιασμός κινητήρα:
- Τετράχρονος αερόψυκτος βενζινοκινητήρας Honda διάταξης V με βαλβίδες επικεφαλής
- Ηλεκτρονική μίζα εκκίνησης
- Ηλεκτρονικό ωρόμετρο
- Οριζόντιος άξονας
- Χυτοσιδηρά μούφα
Σχεδιασμός αντλίας:
- Ορειχάλκινη στροφαλοφόρα αντλία 3 εμβόλων κεραμικής επίστρωσης για υψηλή απόδοση, μεγάλη διάρκεια ζωής και χαμηλό κόστος συντήρησης
- Μέγιστη θερμοκρασία νερού της αντλίας στους 45°C
- Θερμοστατική βαλβίδα
- Βαλβίδα ρύθμισης πιέσεως (από τα 50 bar μέχρι τη μέγιστη πίεση λειτουργίας)
- Βαλβίδα ασφαλείας (ρυθμισμένη 10% πάνω από τη μέγιστη πίεση λειτουργίας της αντλίας) για αποτροπή υπερπίεσης της αντλίας
- Οπτική ένδειξη στάθμης λαδιού
Σχεδιασμός μηχανήματος:
- Στιβαρό σωληνωτό πλαίσιο Inox 304L
- Αντικραδασμικές βάσεις για απορρόφηση κραδασμών μεταξύ του κινητήρα, της αντλίας και του πλαισίου
- Δεξαμενή καυσίμου Inox 304L 3mm που εξασφαλίζει επαρκή ποσότητα καυσίμου για τη λειτουργία του κινητήρα
- Μειωτήρας στροφών κινητήρα με σχέση μείωσης 1:2,2
- Φίλτρο εισόδου νερού 10’’ για μέγιστη διάρκεια ζωής της αντλίας
- Μανόμετρο γλυκερίνης για απόσβεση των κραδασμών της βελόνας
- Σύστημα προστασίας της αντλίας από ανεπαρκή τροφοδοσία νερού
- Πιστοποίηση δοκιμαστικής λειτουργίας του μηχανήματος 45’ στη μέγιστη πίεση λειτουργίας